Påmeldingen til Sponsor- og Eventprisen 2024 er åpen!

13. mars 2024
Sted: CARLS
Dato: Onsdag, 24. april 2024
Vi inviterer DEG til å være en del av Sponsor- og Eventprisen 2024. Med et nytt format og tre dynamiske sesjoner gjennom dagen, garanterer vi en dag full av inspirasjon, innovasjon og feiring.

Sted: CARLS
Dato: 24. april 2024

Hva er Nytt?
I år vil arrangementet inneholde tre parallelle sesjoner gjennom dagen, designet for å tilby noe for enhver smak. Enten du er på utkikk etter ny kunnskap eller inspirasjon, har vi dekket dine behov.

I tillegg introduserer vi live-juryering av ni priskategorier, noe som lar deg oppleve de ekstraordinære casene i bransjen fra første rad. Dette er din sjanse til å se kreativitet og innovasjon bli anerkjent i sanntid.

Mer enn Bare en Prisutdeling
Det nye konseptet er nøye utformet med tanke på dere – for å styrke vårt fellesskap, løfte frem de mest innovative prosjektene, og feire alt det gode arbeidet som gjøres. Dette er en dag for bransjen!

Enten du er en bransjeveteran eller ny i bransjen, dette er en begivenhet du ikke vil gå glipp av.

Registrer deg i dag for å for å sikre deg plass!

Meld deg på her

LES FLERE NYHETER

LUKK Close

BLI MEDLEM

Denne siden er forbeholdt medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Vennligst logg inn eller bli medlem for å se innholdet.
BLI MEDLEM
LOGG INN